Dzisiaj czekają nas również pokazy kulinarne Miłosza Kowalskiego oraz Huberta Tabak z Hilton Garden Inn Kraków Airport.


Krakowska Szkoła Kelnerów przygotowała z kolei specjalne szkolenie z obsługi kelnerskiej z profesjonalnym aktorem, podczas którego kelnerzy będą mogli nauczyć się większej pewności siebie oraz profesjonalnych postaw zwiększających naturalne ruchy i gestykulację, uśmiech i sympatyczny odbiór naszej osoby przez Gości.

Dzisiejszego dnia na Gości Targów ENOEXPO® czekają m.in. spotkanie z Andrzejem Strzelczykiem, który na ENOARENIE opowie więcej o portugalskich winach z TEJO. Zapraszamy również na degustacje Masterclass: Tomasz Prange-Barczyński zapozna uczestników z węgierskimi czerwonymi i różowymi winami: Hungarian Wine Tasting Masterclass – „Red Wines and Rosé from Hungary” – A specific wine selection.


W trakcie Targów HORECA® / GASTROFOOD® odbędą się również Mistrzostwa Polski Cup Tasters 2017, dzisiejszego dnia odbędą się eliminacje do tych jednych z najbardziej prestiżowych zawodów rangi krajowej, które odbywają się pod patronatem polskiego oddziału Speciality Coffee Assotiation of Europe. Zwycięzca edycji 2017 roku będzie reprezentował Polskę w trakcie Mistrzostw Świata Cup Tasters, które odbędą się w Budapeszcie, w czerwcu 2017 roku. 


att0000112:00 – 12:30(Scena)
Gość specjalny Andrea Camastra, Chef de Cuisine Restauracji SENSES – Gwiazdka Michelin od kuchni

12:30 – 14:30(Kuchnia)

Gość specjalny – Andrea Camastra – wariacje dookoła buraka – prezentacja procesu przygotowywania różnych tekstur z buraka. Pokaz wykorzystania buraka i używania go do komponowania dań oraz tworzenie tekstur: pian, pudrów, żeli, nowoczesego chłodnika i innych.



15:45 – 17:00 (Kuchnia)
Miłosz Kowalski, Executive Chef Hilton Garden Inn Kraków Airport, Hubert Tabak, Sous Chef Hilton Garden Inn Kraków Airport – Lokalne smaki w międzynarodowej sieci.
Menu pokazu:
1.Śledź marynowany, sałatka z szarej renety, selera naciowego i kiszonego ogórka, śmietana chrzanowa, bułka w popiele
2.Jeleń, rydz, jałowiec, czekolada
3.Maślanka, beza, makaroniki z dziką różą i żurawiną


10:15 – 12:00 (Kuchnia)
Czy jemy oczami? I dlaczego tak ważne jest estetyczne podanie jedzenia. Prawdy i mity na temat stylizacji żywności, czyli jak przygotować dania do sesji zdjęciowej, nowe trendy w fotografii żywności, fotografia blogowa, a fotografia reklamowa (np. na opakowanie czy kartę dań), jakie triki stosować, żeby zwiększyć efekt wizualny. Czy to co ma być sfotografowane jest jadalne? – Marta Skutnik Good Food.TV oraz Marcin Parda Szef Kuchni Miodowy Młyn.
Prowadzenie: Marcin Polus, Prezes Stowarzyszenia Małopolskich Kucharzy i Cukierników.
Zdjęcia z porfolio Marty Skutnik


10:15 – 12:00 (Scena)
Siła obrazu w Gastronomii – panel otwarty: Aleksandra Potrykus-Wincza, Mood Poland (obraz w ujęciu marketingu sensorycznego), Jakub Kaźmierczyk Olympus Polska (tworzenie obrazu cyfrowego) – Jakub Kaźmierczyk, Daniel Klasa Wise Design (Cyfrowy obraz w Gastronomii – nowoczesna forma Digital Signage), Mateusz Jaworski Event Solution Center (nowoczesny event w nowoczesnej przestrzeni).
11:40 – 12:00 (Scena)
Smak i Zapach w Gastronomii – w ujęciu marketingu sensorycznego: Aleksandra Potrykus-Wincza, Mood Poland.


10:15 – 17:00 (Salon Kawy i Herbaty, C 30)
Eliminacje Mistrzostw Polski Cup Tasters 2017:
10:15 – 12:15 (część 1)
13:15 – 15:15 (część 2)
16:00 – 17:00 
– ogłoszenie finalistów Mistrzostw Polski Cup Tasters 2017
– ogłoszenie wyników plebiscytu Barista Roku i Kawiarnia roku 2016 polskiego oddziały Speciality Coffee Assotitaion of Europe.



11:00 – 12:30 (Wiedeń A)
Szkolenie obsługi kelnerskiej z aktorem (1 tura) – Krakowska Szkoła Restauratorów, Szymon Kohut
Krakowska Szkoła Restauratorów i Marcin Zacharzewski zaprasza na warsztaty zwiększające sprzedaż w restauracjach. Warsztaty zawierają naukę podstawowych form aktorskich skierowanych do managerów, kelnerów, barmanów i kucharzy zajmujących się bezpośrednią pracą z Gościem.
Na warsztatach nauczysz się:
– większej pewności siebie
– profesjonalnych postaw zwiększających naturalne ruchy i gestykulację, uśmiech i sympatyczny odbiór naszej osoby przez Gości

Konkretne zwroty sprzedażowe interaktywnie oddziaływające na zwiększenie sprzedaży