Firma Panda na Targach Wellness & SPA w Krakowie

Wysublimowany styl, bogata wyobraźnia i specjalistyczna wiedza to najważniejsze cechy przydatne podczas aranżacji wzorcowego salonu kosmetycznego. Duża rywalizacja w branży i stale rosnące wymagania klientów powodują, że właściciele gabinetów kosmetycznych prześcigają się w pomysłach wystroju i wyposażenia wnętrz. Atmosfera w salonie powinna być harmonijna i kojąca, wystrój – przemyślany i spójny, a zarazem nawiązujący do charakteru usług. Firma Panda dzięki wieloletniemu doświadczeniu pokazała, jak sprostać wymaganiom rynku, zdobyć stałych klientów i stać się lepszym od konkurencji.
 
Wzorcowy gabinet, który Panda zaprezentowała na Targach Wellness & SPA 28 i 29 maja  2010 w Krakowie był modelowym salonem kosmetycznym, który dzięki przemyślanej aranżacji, zorganizowanemu wnętrzu i profesjonalnemu wyposażeniu może stać się źródłem generującym wysokie dochody, ale także miejscem często odwiedzanym i polecanym sobie przez klientów.
 
W dzisiejszych czasach kobiety chcą być piękne, świeże, zadbane i bardzo chętnie korzystają z pomocy fachowców z tej branży. Bez wątpienia pozostaje fakt, iż z usług gabinetów kosmetycznych korzysta również coraz więcej mężczyzn. W związku z tym, pomimo dużej ilości już działających gabinetów kosmetycznych, zapotrzebowanie na ich usługi stale wzrasta, co jednocześnie generuje wyższe wymagania wobec firm produkujących wyposażenie i meble do salonów kosmetycznych.
 
Bogatą ofertę ma firma Panda i jej projektanci, którzy uważają, że gabinet kosmetyczny nie stanowi tylko miejsca wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych, ale przede wszystkim jest obszarem, który ma umożliwić osiągnięcie harmonii pomiędzy fizycznym i psychologicznym stanem klienta. W związku z tym tak wiele czasu poświęcają oni na zaproponowanie kolekcji w klasycznym, niestarzejącym się stylu, ale też tych w nowoczesnym i eleganckim designie. Dzięki nowatorskiej formie, gamie kolorystycznej charakteryzującej się świeżością oraz odważnym kształtom, produkty firmy Panda stanowią doskonałą alternatywę dla kolekcji  obecnych na rynku.
 
Podstawowe zabiegi kosmetyczne takie jak: manicure, pedicure czy zabiegi parafinowe będą zawsze popularne i poszukiwane, dlatego warto zaopatrzyć gabinet w potrzebny do tego sprzęt i oczywiście zainwestować w wykwalifikowaną kadrę. Konieczny będzie zakup różnego rodzaju urządzeń. Wybierając aparaturę, należy kierować się jej możliwościami, w czym coraz częściej pomagają firmy, zajmujące się profesjonalnym doradztwem i oferujące wszechstronną pomoc, dystrybucję ekskluzywnego sprzętu z zakresu medycyny estetycznej, kosmetologii oraz Spa & Wellness, m.in. WellSPAce należąca do Panda Group. Firma ta posiada unikatową ofertę z zakresie innowacyjności i jakości aparatury, a każdego klienta i jego potrzeby traktuje indywidualnie. WellSPAce ukierunkowana jest na realizację projektów w branży Spa&Wellness, realizując je począwszy od pomysłu, wyposażenia w najwyższej klasy sprzęt, a na szkoleniu personelu kończąc.
 
Obecnie, współczesny gabinet kosmetyczny musi w swoich propozycjach pielęgnacji twarzy i ciała posiadać szeroki wachlarz usług, a więc powinien być wyposażony w sprzęt, który zapewni realizację bogatej oferty. Z doświadczeń handlowców firmy Panda wynika, że najchętniej kupowane są kombajny kosmetyczne, ultradźwiękowe urządzenia do kuracji odmładzającej, urządzenia do mikrodermabrazji, fotele i leżanki pedicure-spa. Ceny tych przedmiotów kształtują się  różne, mogą się wahać od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych w zależności od marki i dodatkowych funkcji.
 
Duże znaczenie dla właściwego odbioru salonu kosmetycznego ma także samo miejsce - zawsze milej jest przebywać w efektownym, eleganckim i profesjonalnym gabinecie. Do dyspozycji jest wiele środków i sposobów, aby móc stworzyć niepowtarzalny klimat. Rynek branżowy oferuje standardowe i indywidualnie projektowane wymiary kabin kosmetycznych, foteli, nowoczesnej aparatury czy lad recepcyjnych. Warto jednak zwrócić uwagę na odpowiednie oświetlenie, funkcjonalne ustawienie foteli oraz dostępność do klienta. W zależności od zakresu wykonywanych usług, standardowy salon kosmetyczny posiada cztery lub więcej punktów zabiegowych - wyodrębnionych w oddzielnych pokojach lub specjalnie dostosowanych kabinach.  Najlepiej oświetlone miejsce przeznaczone jest zwykle na pielęgnację twarzy, pozostałe – na ciało, pedicure, manicure.
 
Warto pamiętać o przyjaznej atmosferze w gabinecie, który stanie się jednocześnie jego  wizytówką:  świece zapachowe, napoje proponowane w trakcie zabiegu, kolorowa prasa – wzbogacą i ulepszą odbiór salonu przez klientki, a tym samym przyczynią się do sukcesu. Także potwierdzone kwalifikacje zawodowe: certyfikaty, dyplomy, wyróżnienia – utwierdzą korzystających z zabiegów, że znajdują się pod dobra opieką wykwalifikowanych specjalistów.
 
Każdy salon kosmetyczny może być miejscem relaksu, kreacji i wyobraźni. Symetria, zaskakujący kształt i wyraźny design nabierają pełnego znaczenia wtedy, gdy całość jest zharmonizowana. Indywidualność aranżacji i jej znaczenie w komponowaniu gabinetu jest niewątpliwie ogromnym wyzwaniem, dlatego firma Panda pomaga w tym niezwykle ważnym przedsięwzięciu. Projektanci są świadomi różnorodności i wysublimowanych potrzeb Partnerów, przez co dokładają wszelkich starań, aby sprostać najbardziej nawet wyjątkowym wymaganiom, przez co każda kolekcja Panda stanowi odzwierciedlenie ekspresji pragnień i aspiracji  klientów.