Jednym z założeń kampanii Targów HORECA® było przekazanie historii głąbika krakowskiego (rodzaj sałaty) i zwrócenie uwagi na bogactwo lokalnych smaków. W XIX w. warzywo gościło na krakowskich stołach i uznawane było za przysmak. Wraz z początkiem latach 60-tych XX w. słuch o nim zaginął. Celem akcji Targów HORECA® - „Tradycja w natarciu” było uratowanie głąbika od zapomnienia. Udało się to dzięki współpracy z cenionymi szefami kuchni, którym bardzo dziękujemy za zaangażowanie.

Targi HORECA® w Krakowie to jedna z najważniejszych imprez branży gastronomicznej i hotelarskiej w Polsce. Program minionej edycji przerósł najśmielsze oczekiwania: finał krajowych eliminacji Bocuse d’Or Poland 2019, Akademia HORECA, a w niej liczne spotkania ze specjalistami, Kuchnia Mistrzów, podczas której w akcji zobaczyliśmy cenionych kucharzy, dwa wydarzenia szkoleniowe: Chef’s Day dla szefów kuchni oraz F&B Day dla managerów i kierowników gastronomii. W 2019 roku Kraków otrzymał tytuł Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej, dlatego podczas targów można było spróbować lokalnych produktów, m.in. głąbika krakowskiego.
 
Laureatów MP Power Awards poznamy 21 maja. Trzymajcie za nas kciuki.
Pragniemy pogratulować wszystkim nominowanym. Brawo, branżo!

Zobacz pozostałe nominacje >>