Dołącz do zespołu Targów w Krakowie




W Targach w Krakowie wierzymy w siłę spotkań. Tworzymy wydarzenia, które łączą przedsiębiorców i inspirują do rozwoju. Od 25 lat kierujemy się rzetelnością, stawiając w centrum swojej uwagi ludzi – klientów, parterów biznesowych i pracowników.



Interesuje Cię organizacja eventów i praca w branży MICE? Lubisz uczyć się i rozwijać swoje kompetencje? Umiesz znajdować rozwiązania w nawet najtrudniejszych sytuacjach i cenisz sobie współpracę z innymi?



​Dołącz do nas! Wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@targi.krakow.pl



Firma Targi w Krakowie jest właścicielem i wyłącznym operatorem Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków. Organizujemy targi, kongresy i konferencje w całej Polsce.

nagłówek

Sprawdź dostępne oferty pracy: dołącz do naszego zespołu i rozwiń z nami karierę!

element
Event Manager
Jeśli jesteś energiczną osobą z optymistycznym nastawieniem do rzeczywistości, lubisz wyzwania i zmiany a na dodatek cechuje cię dbałość o detale i świetna organizacja pracy – to znaczy, że szukamy właśnie ciebie!
 
Firma Targi w Krakowie Sp. z o.o. specjalizująca się w przygotowaniu i organizacji wydarzeń, imprez i spotkań zarówno krajowych jak i międzynarodowych o charakterze naukowym, biznesowym, kulturalnym lub integracyjnym szuka osoby do pracy na stanowisku Event Managera.

Zakres obowiązków:
- przygotowywanie ofert w formie prezentacji oraz kosztorysów;
- zbieranie i opracowywanie danych na temat branży, dla której organizowane jest wydarzenie;
- kompleksowa realizacja powierzonych projektów – od przygotowania oferty po realizację i rozliczenie wydarzenia; 
- kontakt telefoniczny oraz mailowy z potencjalnymi klientami;
- tworzenie treści promocyjnych i pomoc w przygotowaniu kampanii promocyjnej;
- pomoc w przygotowaniu materiałów dla klientów;
- wsparcie zespołu przy realizacji projektów: research, wyceny itp.

Nasze wymagania:
- doświadczenie w branży eventowej, marketingu;
- chęć do nauki i zdobywania nowych umiejętności;
- komunikatywność, skrupulatność, kreatywność;
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office;
- podstawowa obsługa social mediów;
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2

Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; 
- szansę zdobycia dużego doświadczenia w organizacji wydarzeń międzynarodowych;
- pomoc i opiekę doświadczonego zespołu;
- możliwość pracy hybrydowej (częściowo zdalnie);
- masę wyzwań i pracę przy różnorodnych projektach;
- przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.

Prosimy o przesyłanie CV drogą mailową na adres guzik@targi.krakow.pl

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


element
Specjalista ds. marketingu
Lubisz nowe wyzwania i wierzysz w siłę relacji między ludźmi? Dołącz do nas!

Główne zadania:
  • planowanie, przygotowanie i koordynacja działań promocyjnych eventów ze szczególnym naciskiem na wykorzystanie narzędzi internetowych,
  • przygotowywanie kampanii e-mail marketingowych,
  • planowanie i organizacja akcji wizerunkowych,
  • prowadzenia działań marketingowych w zróżnicowanych kanałach komunikacji: wysyłka mailingów, działania w social media, także płatne, zarządzanie treścią na stronie internetowej,
  • tworzenie treści – teksty, notki, posty, czasem grafiki do social media,
  • współpraca z partnerami i influencerami,
  • raportowanie i analiza prowadzonych działań.
Wymagania:
  • rozumienie specyfiki social mediów,
  • zdolności copywriterskie,
  • doświadczenie w pracy z systemami CMS oraz systemami do wysyłki mailingów,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w marketingu/reklamie/promocji,
  • kreatywność, wykazywanie się inicjatywą i duża samodzielność,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy.
Dodatkowym atutem będzie:
  • znajomość narzędzi takich jak Google Tag Manager, Google Analytics oraz Google Search Console w prowadzeniu kampanii Google Ads,
  • znajomość Facebook Business Managera oraz LinkedIn Business Managera,
  • wiedza z zakresu SEO oraz UX.
Oferujemy:
  • praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z ponad 25-letnim doświadczeniem w organizacji wydarzeń,
  • możliwość rozwoju w zakresie e-marketingu, szkolenia, zdobywanie wiedzy,
  • dynamika pracy, doświadczenie przy organizacji promocji m.in. podczas Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie,
  • dodatkowe świadczenia pracownicze oraz dodatkowa opieka medyczna.
 
Prosimy o przesyłanie CV drogą mailową na adres makiel@targi.krakow.pl
 
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Program praktyk i staży



Jeśli interesuje Cię organizacja eventów i praca w branży MICE, lubisz uczyć się i rozwijać swoje kompetencje, jesteś osobą skrupulatną, czujesz się dobrze lub chcesz sprawdzić się w jednym z obszarów: sprzedaż, promocja i kreacja, organizacja, ale…  nie masz lub masz małe doświadczenie, nie zwlekaj weź udział w programie bezpłatnych staży i praktyk Targów w Krakowie Sp. z o.o.



Podczas praktyk zdobędziesz praktyczną wiedzę i zapoznasz się z etapami organizacji imprez targowych i konferencji/kongresów. Poznasz pracę event managera „od zaplecza”.



Napisz do nas na adres rekrutacja@targi.krakow.pl w temacie wiadomości umieszczając: program praktyk i staży.

nagłówek

Program praktyk i staży

element
Weź udział w programie staży i praktyk. Sprawdź, co oferujemy!
Jeśli interesuje Cię organizacja eventów i praca w branży MICE, lubisz uczyć się i rozwijać swoje kompetencje, umiesz znajdować rozwiązania w nawet najtrudniejszych sytuacjach, cenisz sobie współpracę z innymi, jesteś osobą skrupulatną i cechuje Cię wysoka kultura osobista, czujesz się dobrze lub chcesz sprawdzić się w jednym z obszarów:
- sprzedaż
- promocja i kreacja
- organizacja
ale…  nie masz lub masz małe doświadczenie, nie zwlekaj weź udział w programie bezpłatnych staży i praktyk Targów w Krakowie Sp. z o.o.

Podczas praktyk:
- zdobędziesz praktyczną wiedzę i zapoznasz się z etapami organizacji imprez targowych i konferencji/kongresów,
- poznasz pracę event managera „od zaplecza”,

A po praktykach:
- otrzymasz referencje i pomoc w przygotowaniu CV przeznaczonego dla przyszłego pracodawcy z branży MICE,
- Twoje CV weźmie udział w przyszłych rekrutacjach prowadzonych w naszej firmie.

Zakres obowiązków obejmuje m.in.:
- zbieranie i opracowywanie danych na temat branż, w których organizujemy targi i konferencje,
- kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami
- pomoc w przygotowaniu kampanii promocyjnej,
- pomoc w przygotowaniu materiałów dla uczestników
- pomoc w organizacji wydarzeń towarzyszących targom i konferencjom,
- doraźna pomoc w pracach działu,
- w czasie eventów – pomoc w recepcji lub przy wydarzeniach towarzyszących.

Czego wymagamy:
- dyspozycyjności ok. 20-25 godz. tygodniowo w zakresie godz. 8-17, pon.- pt. 
- możliwości odbycia praktyk przez okres min. 1 miesiąca (przy niektórych projektach targowych praktyka/staż mogą być przewidziane na okres 2-3 miesięcy)
- min. średniego wykształcenia,
- znajomości obsługi programów biurowych (Word, Excel),
- umiejętności wyszukiwania informacji w Internecie i podstawowej obsługi social mediów,
- skrupulatności i sumienności,
- mile widziana przynajmniej komunikatywna znajomość j. angielskiego lub innego języka obcego.

Prosimy o przesyłanie CV drogą mailową na adres rekrutacja@targi.krakow.pl z klauzulą:
Zgodnie z postanowieniami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji przez firmę Targi w Krakowie Sp. z o.o. zarówno na poczet obecnej jak i przyszłych rekrutacji.

W temacie prosimy umieścić: program praktyk i staży

Jeśli interesuje Cię:
- motoryzacja,
- stomatologia/sprzęt medyczny,
- turystyka,
- gastronomia/hotelarstwo,
- literatura,
- przemysł/nowe technologie,
- reklama/marketing,
- organizacja kongresów/konferencji.

Powiedz nam o tym – spróbujemy skierować Cię na praktyki do odpowiedniego Działu.

​Dowiedz się, jak wyglądają obowiązki event managera, zanim zwiążesz z tym zawodem swoją przyszłość.
Istnieje także możliwość odbycia praktyk studenckich.


element
Aktualnia oferta: Praktyka w dziale organizacji targów
Firma Targi w Krakowie Sp. z o.o. specjalizująca się w przygotowaniu i organizacji wydarzeń, imprez i spotkań zarówno krajowych jak i międzynarodowych o charakterze naukowym, biznesowym, kulturalnym lub integracyjnym przyjmie na praktykę w dziale organizacji targów.

Czas trwania praktyk: 1 miesiąc z możliwością przedłużenia
Zakres godzinowy: 8.00-16.00, poniedziałek-piątek, elastyczny grafik (do ustalenia)
Miejsce praktyk: siedziba firmy, EXPO Kraków, ul. Galicyjska 9


Zakres obowiązków podczas praktyk, m.in.:
- zbieranie i opracowywanie danych na temat branży, dla której organizowane jest wydarzenie;
- kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami;
- tworzenie treści promocyjnych i pomoc w przygotowaniu kampanii promocyjnej;
- pomoc w przygotowaniu materiałów dla klientów;
- doraźna pomoc w pracach działu.

Wymagania:
- chęć do nauki i zdobywania nowych umiejętności;
- komunikatywność, skrupulatność;
- dyspozycyjność ok. 20-25 godz. w tygodniu;
- min. średnie wykształcenie;
- znajomość obsługi programów biurowych Microsoft Office;
- umiejętność wyszukiwania potrzebnych informacji w Internecie;
- podstawowa obsługa social mediów;
- mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego lub innego języka obcego.

Firma oferuje m.in.:
- szansę zdobycia praktycznej wiedzy i zapoznania się z etapami organizacji imprez targowych;
- możliwość poznania pracy event managera „od kuchni”;
- pomoc i opiekę doświadczonego zespołu;
- elastyczny grafik;
- referencje z praktyk;
- pomoc w przygotowaniu CV przeznaczonego dla przyszłego pracodawcy z branży MICE;
- możliwość odbycia praktyki studenckiej.

Prosimy o przesyłanie CV drogą mailową na adres kompozyty@targi.krakow.pl

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).